
CENNÍK
1. Kvetináč HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 60x60x41cm
55€/ks
2. Kvetináč HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 80x60x41cm
70€/ks
3. Kvetináč HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 80x80x41cm
95€/ks
4. Podval HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 41x24x5,5cm
5€/ks
5. Podval veľký HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 75x28x6cm
12€/ks
6. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 120x120x39cm
128€/ks
7. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 120x120x78cm
192€/ks
8. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 227x120x39cm
192€/ks
9. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 227x120x78cm
288€/ks
10. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 334x120x39cm
256€/ks
11. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 334x120x78cm
386€/ks
12. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 440x120x39cm
320€/ks
13. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 440x120x78cm
480€/ks
14. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 547x120x39cm
384€/ks
15. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 547x120x78cm
576€/ks
16. Platňa záhonová HNEDÁ/ARTIC imitácia staré drevo 98x39x4cm
16€/ks
17. Stĺp HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo 120x14x12cm
16€/ks
17. Vyvýšený záhon HNEDÝ/ARTIC imitácia staré drevo na mieru
Dohoda
18. Doprava Západné a Stredné Slovensko
Dohoda
Montáž
Dohoda
Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len obchodné podmienky) sú vydané :
Eduard Porebský - Kaedpo
IČO : 55303609
DIČ : 1120459142
So sídlom : Cintorínska 17/20 Báhoň, 900 84
Vedení v registri : Okresný úrad Pezinok
Číslo živnostenského registra : 130-29536
Obchodné podmienky
1. Objednávanie tovaru a služieb
Zákazník si môže objednať výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému v písomnej forme – e-mailom, prostredníctvom dopytového formulára, poštou, telefonicky alebo osobne. Takto uskutočnená objednávka sa považuje za záväznú a v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v platnom znení sa chápe ako zmluva uzatvorená na diaľku.
2. Povinné údaje pri objednávke
Pri vytváraní objednávky je spotrebiteľ povinný uviesť meno a priezvisko, doručovaciu aj fakturačnú adresu, telefónne číslo a e-mail. Ak ide o podnikateľský subjekt (fyzická alebo právnická osoba), je potrebné uviesť aj IČO, DIČ, IČ DPH. Objednávka musí ďalej obsahovať názov tovaru, kód produktu, stručný popis, počet kusov a dátum jej vystavenia.
3. Ochrana osobných údajov
Poskytnuté údaje budú spracované výhradne na účely obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov a nebudú poskytnuté tretím stranám, s výnimkou subjektu, ktorý zabezpečuje prepravu objednaného tovaru.
4. Vznik obchodného vzťahu
Po prijatí objednávky ju predávajúci zaeviduje vo svojom systéme, čím vzniká obchodný vzťah medzi ním a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín v pracovných dňoch bude predávajúci kontaktovať spotrebiteľa za účelom overenia objednávky, dohodnutia spôsobu doručenia, oznámenia predpokladanej dodacej lehoty, resp. termínu odberu, konečnej ceny a formy úhrady. Od tohto momentu sa objednávka považuje za záväznú.
5. Storno objednávky
Spotrebiteľ môže objednávku bezplatne stornovať iba v deň, keď ho predávajúci prvýkrát kontaktuje za účelom overenia objednávky. Storno je možné výhradne písomnou formou (e-mailom ).
6. Dodacie lehoty
Dodacia doba sa môže líšiť podľa druhu objednaného tovaru. Konkrétny termín dodania alebo odberu bude zákazníkovi oznámený pri potvrdení objednávky. Vo všeobecnosti sa dodacia lehota pohybuje od 1 do 60 dní odo dňa overenia objednávky. V ojedinelých prípadoch, kedy niektoré produkty nie sú na sklade a nie sú dostupné ani u výrobcov či dodávateľov, môže byť dodacia doba primerane predĺžená.
7. Cena tovaru a platobné podmienky
Cena jednotlivých produktov je určená aktuálnym cenníkom predávajúceho. Uvedené ceny sa môžu meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia, pričom predávajúci si vyhradzuje právo upraviť ceny v závislosti od zmien zo strany výrobcov, dovozcov alebo iných dodávateľov. Platná cena bude spotrebiteľovi vždy oznámená pri potvrdení objednávky.
Spotrebiteľ môže uhradiť cenu za tovar a služby v hotovosti. Pri prevzatí tovaru je spotrebiteľ povinný uhradiť cenu tovaru spolu s nákladmi na dopravu a prípadne aj poplatok za dobierku.
Spôsoby dopravy:
Spotrebiteľ si zvolí spôsob dopravy pri vytváraní objednávky alebo po dohode s predávajúcim:
a) vlastná doprava spotrebiteľa
b) doprava zabezpečená predávajúcim
c) osobný odber
Presná výška nákladov na dopravu bude spotrebiteľovi oznámená pri potvrdení objednávky a predávajúci môže odporučiť aj lacnejšiu alternatívu.
8. Farebnosť a odchýlky
Pri výrobe betónových výrobkov používame kvalitné pigmenty, no aj napriek tomu sa môžu vyskytnúť menšie rozdiely v odtieni. Je to prirodzený jav, pretože hlavné suroviny – cement a piesok – sú prírodného pôvodu a môžu mať rôzne vlastnosti. Tieto farebné odchýlky nijako neznižujú kvalitu ani trvácnosť výrobku, a preto nemôžu byť dôvodom na reklamáciu.
Správne uloženie výrobkov :
Ak sa dlažba alebo iné prvky ukladajú bez dostatočnej škáry, prípadne na zle zhutnené podložie, dochádza pri zaťažení k zvýšenému tlaku na hrany výrobkov. Následkom môže byť ich poškodenie alebo odpraskávanie. Takéto poškodenie nie je chybou výrobku, ale dôsledkom nesprávneho uloženia či prípravy podkladu.
9. Vápenný výkvet
Vápenné kvety sú biely alebo sivý povlak, ktorý sa môže objaviť na povrchu betónovej dlažby, záhonov a kvetináčov najmä po daždi alebo počas vlhkého počasia. Tento jav vzniká v dôsledku chemických procesov, ktoré prebiehajú vnútri betónu a sú úplne prirodzené. Betón sa skladá z prírodných materiálov – piesku, kameniva, vody a cementu. Cement vzniká z vápenca a hliny, a práve vápno je hlavným "hrdinom" tohto javu. Voda, ktorá preniká do pórov betónu (napríklad z dažďa alebo rosy), rozpúšťa voľné vápno. Toto vápno sa následne dostáva na povrch, kde po odparení vody zostáva viditeľný biely povlak – tzv. výkvet. Výkvety nemajú žiadny negatívny vplyv na kvalitu, pevnosť ani životnosť dlažby. Ide len o vizuálny jav, ktorý je dôkazom toho, že výrobok je naozaj z prírodných surovín. Výkvety nie sú dôvodom na reklamáciu. Neovplyvňujú kvalitu a sú bežnou súčasťou výrobkov z prírodných surovín. Ak sa na vašej dlažbe, záhone alebo kvetináči objavia, je to prirodzené a netreba sa znepokojovať.
10. Prevzatie tovaru a kontrola zásielky
Spotrebiteľ je povinný prevziať objednaný tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej v objednávke. Pri preberaní zásielky je spotrebiteľ povinný skontrolovať jej neporušenosť a kompletnosť. Ak je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, je spotrebiteľ povinný zásielku neprevziať, okamžite kontaktovať predávajúceho a spísať Zápis o škode so zasielateľskou spoločnosťou. Neskoršie reklamácie na fyzické poškodenie alebo množstvo tovaru nebudú akceptované.
Prechod vlastníctva a zodpovednosť:
Vlastnícke právo k produktom prechádza na spotrebiteľa až po úplnom uhradení ceny a ďalších dohodnutých platieb. Do tohto momentu je spotrebiteľ povinný tovar bezpečne uchovávať a označiť ho ako majetok predávajúceho. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na spotrebiteľa momentom jeho prevzatia.
11. Odstúpenie od zmluvy a storno po prevzatí
Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie musí byť písomne, doručené spolu s produktom a obsahovať všetky potrebné údaje. Náklady spojené s vrátením nesie spotrebiteľ.
Produkt musí byť nepoškodený, nepoužitý, v pôvodnom obale a spolu s ním musia byť všetky dokumenty (návody, záručné listy, doklad o kúpe). Produkt zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď:
a) sa poskytuje služba, ktorá už bola začatá so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie;
b) cena produktu závisí od pohybu cien na finančnom trhu;
c) ide o produkt vyrobený na mieru, určený špeciálne pre jedného spotrebiteľa alebo produkt, ktorý nie je možné vrátiť vzhľadom na jeho vlastnosti.
V prípade odstúpenia po uplynutí 7 pracovných dní môže predávajúci požadovať úhradu vzniknutých nákladov alebo zmluvnú pokutu vo výške 20 % fakturovanej sumy.
12. Záruka a servis
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov alebo do dátumu spotreby produktu. Reklamovať je možné len produkty zakúpené u predávajúceho. Pri reklamácii je spotrebiteľ povinný doručiť produkt čistý, nepoškodený, v originálnom balení a dokladom o kúpe. Záruka zaniká pri mechanickom poškodení, nevhodnom používaní, neodbornej montáži alebo zásahu neoprávnenej osoby, živelných pohromách či nesprávnom zaobchádzaní.
Pri uplatňovaní reklamácie sa odporúča telefonický kontakt s predávajúcim za účelom dohodnutia postupu.
13. Záverečné ustanovenia
Predávajúci môže vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke alebo odberu produktu, najmä pri finančne náročnejších alebo objemnejších produktoch. Ak bola cena už uhradená, bude spotrebiteľovi vrátená, pokiaľ sa nedohodne inak.
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny; spotrebiteľ bude informovaný a môže objednávku stornovať.
Spotrebiteľ prehlasuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami a reklamačným poriadkom a súhlasí s nimi.